Tajemství “franchise marketing”

Připojili jste se k Duna House a koupili si franšízovou licenci. Patříte teď ke společnosti s jednou z nejlepších podpor, nejpropracovanějším systémem školení a technick‎‎‎ými službami na trhu. Důkazem je řada ocenění Duna House Group v různých kategoriích v průběhu let, např. “Franšízová síť roku 2010”, “Digitální média a web (2012)”, “Inovativní franšíza (2013, 2015)", “Franšízová síť roku s expanzí v zahraničí (2016)”, Cena maďarské komory realitních kanceláří “Inovace (2008, 2009 a 2011)“ a „Realitní společnost roku 2007“.

B‎‎ýt součástí franšízového systému přináší samo o sobě řadu výhod. Jednou z těch hlavních je zavedená značka. Na cestě k úspěchu se ale nemusíte spoléhat jen na franšízov‎‎‎‎‎ý balíček. Naše franšízové partnery podporujeme, aby na úspěch zaútočili s vlastními nápady. Rady a tipy jim rádi předáme.

 

7 zlatých pravidel “franchise marketingu”

1Poznejte svého klienta a svůj trh!

Franšízovou licenci už máte, tudíž jsme si my i vy byli jistí, že v místě Vaší kanceláře bude o Vaše služby zájem. Nezapomínejte však jít s dobou a sledovat trendy. Každý podnikatel včetně franšízantů musí sledovat vývoj ve svém okolí: Roste mi nová konkurence? Mění se v mé lokalitě místní kultura? Jak plánuje nové zastupitelstvo spravovat územní plánování a městsk‎‎ý prostor?

 

2Svůj produkt pěkně zabalte!

V rámci franšízy Duna House získáte veškerou marketingovou a technickou podporu. Nacházíme se ale ve velmi konkurenčním byznyse, kde se meze inovaci rozhodně nekladou. Zákazník přidanou hodnotu a kvalitu našich služeb pochopí většinou až poté, kdy se pro spolupráci s Duna House již rozhodl. Někdy je ale potřeba Váš produkt/službu správně “zabalit” a “pojmenovat”, aby zákazník zbytečně neodcházel k méně schopné konkurenci. Škoda by pak vznikla na obou stranách. Buďte zodpovědní franšízanti a svou službu správně “zabalte”.

3Promo-promo-promo

Ať o Vás ví všichni! Využijte všech dostupn‎‎‎‎‎ých prostředků od reklamních kampaní po mediální vstupy. Zapojte své kontakty a zpracujte si vlastní PR plán. Franšízor Duna House Vás podpoří na korporátní úrovni, ale za vlastní pobočku zodpovídáte především Vy.

4Buďte odborníci!

Rádi mezi sebou přivítáme i nováčky v oboru – díky rozsáhlému Duna House školení Vás v oboru realit dokonale vzděláme. Pak je ale na Vás, jak své znalosti využijete ve prospěch své značky. Pište! Ukažte svým klientům, že se vyznáte. Franšízor Duna House rád podpoří Vaše blogové příspěvky a zveřejní je na svém webu. Připojit se k naší společnosti můžete, ba skoro musíte, na síti LinkedIN, kde můžete blogovat i pro publikum odborníků. Širokou veřejnost můžete zásobit příspěvky na facebooku. Možností je nesčetně, jen jich využít.

5Oceňte věrnost!

Aneb když se zákazníci vrací! Věrn‎‎‎‎‎ý zákazník je radost jak pro franšízanta, tak franšízora. Drobná pozornost za věrnost je vždy na místě. Později můžete přispívat na organizaci sportovních a charitativních akcí ve Vaší lokalitě, odměna za věrnost a další promo je rázem na světě.

 

6Reference

Úspěšným obchodem to nekončí. Vy chcete, aby i budoucí zákazníci věděli, že se Vám povedlo uzavřít obchod snů, že kupující i prodávající na Vás rádi vzpomínají. Zajistěte si důkazy! Stejně jako na webu Duna House vidíte reference od všech klientů, požádejte své zákazníky o totéž, rovněž o Vás mohou napsat na sociálních sítích nebo fórech, kde se diskutuje o realitách.

 

7Ať se to točí!

Kámen úrazu v byznyse je zásadně moment, kdy se přestáváte posouvat a zůstáváte statičtí. Svět se mění, tak si buďte jistí, že se měníte s ním. Chcete předčít konkurenci? Držte se kvalitních služeb Duna House a podpořte je vlastními inovativními nápady na správnou propagaci a marketing.

 

Na sociálních sítích se věnujeme klientům, ale i našim franšízantům.

     


Máte otázku? Prosím, kontaktujte nás!

Pomohl Vám tento článek? Sdílejte jej s přáteli!


Zaslat článek emailem

Pomohl Vám tento článek?
Sdílet s přáteli!


Zaslat článek emailem

Klienti o nás říkají

Prodej mého rodinného domu byl velmi rychlý a vstřícný. Jsem velmi spokojen se službami a přístupem ke klientům, příjemné jednání makléřky Ivety Palacké a úžasný přístup advokátky Noemi Ilczyszynové.

— L.B., Dobříš