Křížový prodej

Křížový prodej

Mocný realitní nástroj jménem "cross selling" v podání společnosti Duna House.

"Cross selling" nebo-li v překladu "Křížový prodej" je ve společnosti  Duna House velmi mocný nástroj, který nejen pomáhá makléřům k úspěchu, ale hlavně zvyšuje celkově efektivitu naší práce a služby, kterou klientům dodáváme. Tento systém využíváme v praxi jako jedni z mála na českém trhu a je to také jeden z hlavních aspektů našeho úspěchu jak zde, tak také v Maďarsku či Polsku, kde jsme leadery na realitním trhu. Naopak vnímám, že absence takového systému u jiných konkurenčních společností vede k vnitřní rivalitě a zájem dotyčného makléře prodat nemovitost končí jen u těch, které sám má v portfoliu. Což je ovšem velká škoda a škodný na tom zůstává hlavně klient (v tomto případě prodávající).

 

Křížový prodej v praxi znamená, že na jedné zakázce pracuje hned několik makléřů, motivovaných ke zdárnému dokončení obchodu. Zvyšujete se tedy pravděpodobnost a efektivita úspěchu při prodeji jakékoliv nemovitosti. Hlavní užití tento systém přináší ve chvíli, kdy určitého zájemce o nemovitost zadá makléř Duna House do vnitřního systému. Nastaví mu přitom pomocí poměrně detailního filtru jeho požadavky (např: velikost bytu, cenu, lokalitu, vybavení, příslušenství apod.) a ty systém pečlivě porovnává s aktuální nabídkou nemovitostí. Vyhovující nemovitosti jsou následně zájemci zaslány na mail nebo prezentovány osobně makléřem. To stejné dělá systém každý den - tedy i nové nabídky nemovitostí, které zrovna jiný makléř (třeba i z jiné pobočky) zadá do systému, jsou přednostně odeslány těm zájemcům, kteří jsou v systému zadaní a odpovídají svými požadavky. Samozřejmě i na skutečnost, že taková nabídka byla klientovi odeslána, je dotyčný makléř upozorněn systémem. Vlastně tedy na prodeji nemovitosti či naopak vyhledávání nemovitosti pro konkrétního zájemce pracuje hned několik makléřů, napříč společností, bez ohledu na místo působení, bez ohledu příslušnosti k určité pobočce Duna House. A o motivaci makléřů je postaráno prostřednictvím velmi férové dělby odměny za zdárně dokončení prodej. Nezřídka se navíc stává, že jednoho zájemce eviduje v systému i více makléřů. Toto považujeme také za výhodu pro naše klienty ... proč? Eliminuje se tím lidský faktor a tedy není pravděpodobná situace, že makléř (toho času na dovolené např.) neodbaví požadavek daného klienta. Nebo také osobní přístup každého makléře sehrává roli v tom, koho si klient nakonec pro spolupráci vybere. I u nás samozřejmě platí, že každý člověk má svůj styl práce a chceme, aby klienti měli možnost si vybrat pro ně ten příjemnější.

 

 

Z velké části je "Křížový prodej" základem našeho úspěchu a velmi si ho ceníme. Klademe důraz na jeho funkčnost, stále zvyšujeme popularitu tohoto řešení v rámci společnosti a motivujeme makléře k využívání tohoto systému. Totiž přináší i řešení pro případy prodeje nemovitosti, u kterých není vhodná veřejná prezentace.

 

 

Myšlena je zde situace (a je jich v praxi opravdu hodně), kdy majitel chce nemovitost prodat, ale nepřeje si, aby tato nabídka byla vidět na internetu či inzertních webech. Důvodů v praxi potkáváme mnoho, jakkoli to zní paradoxně. Majitel chce nemovitost prodat, ale na internetu se zveřejnit nesmí. Tedy i náš "Křížový prodej" toto zabezpečí. Nemovitost nabízíme pouze interně konkrétním zájemcům, nakonec ji i pravděpodobně prodáme, ovšem na inzertních webech ji nikdo neuvidí. V tomto spatřuji také obrovskou výhodu a mimo jiné je to také velká přidaná hodnota pro naše stávající a hlavně začínající makléře.

 

Michal Kopejtko, manažer Duna House


Pomohl Vám tento článek? Sdílejte jej s přáteli!


Zaslat článek emailem

Autor

Napsal:

Pomohl Vám tento článek?
Sdílejte to s přáteli


Zaslat článek emailem

Klienti o nás říkají

Servis, vstřícnost, rychlost makléřky Ivety Palacké k nezaplacení. Jednoznačně doporučuji!

— T.B., Praha