Tsunami! Pozor na ni! Nenechte se také smést!
Velmi často se v poslední době setkáváme s obchodními případy, kdy majitel nemovitosti, který nám svěřil její prodej, podléhá díky velkému počtu zájemců, které mu v poměrně krátké době dovedeme, dojmu, že je o jeho nemovitost takový zájem díky nízké ceně. A nezřídka se jedná o případy, kdy ten samý majitel se pokoušel měsíce či týdny svou nemovitost prodávat sám skrze známé "bezrealitní" nezcela dobře fungující portály a to za stejnou či dokonce nižší cenu. Tedy co se stalo, že Duna House dokázal spustit tak silnou lavinu zájemců, srovnatelnou a pracovně možno nazvatelnou vlnou "Tsunami"? Na to jsme se ptali Michala Kopejtka, manažera kanceláře Duna House CZ
Klíčem je maximální možné využití trhu a využití inzertních prodejních nástrojů v realitách.
Je třeba si uvědomit, že majitel nemovitosti nebude mít zřejmě nikdy stejné možnosti jako úspěšná realitní společnost. Nechci se nikoho osobně dotknout, ale také když prodávám např. svůj automobil, nedělám si iluze, že mám stejné možnosti jako velký autobazar. Přitom bych tu stejnou cenu, možná i vyšší dostal, kdybych prodával své auto právě přes velký autobazar (mimochodem - je to má, poměrně čerstvá, osobní zkušenost) a nemusel proto nic navíc udělat, naopak ušetřil svůj čas a energii. V rámci realit se zde můžeme bavit hned o několika tématech, které tyto rozdíly jednoznačně tvoří mezi privátním prodávajícím a úspěšnou realitní společností jako je např. Duna House. Je to zkušenost, know-how, technologie, cílení na klienty, bezpečnost, investice do inzerce, profesionalita makléře a další. Pojďme si přiznat, že realitní společnost se prodejem nemovitostí živí a tedy zřejmě bude vědět, jak to dělat správně (jinak by zřejmě nefungovala).
Je nutné zachovat chladnou hlavu, chápat tyto souvislosti a případně si nechat vše pro pochopení vysvětlit dotyčným makléřem.
Duna House CZ při prodeji nemovitostí volí cestu maximálního pokrytí trhu a využití veškerých inzertních prodejních nástrojů v realitách. "Samozřejmě, je to naše know-how a nebudu zde prozrazovat vše, nicméně zodpovědně mohu doplnit, že málokterý majitel nemovitosti či dokonce ne každá realitní společnost, má takové možnosti jako my" Pokud inzerujeme nemovitost, dokážeme díky svému know-how jednak cíleně přes náš interní systém oslovit konkrétní zájemce, kteří podobnou nemovitost v dané lokalitě hledají nebo hledali a také zacílíme na "nové" zájemce skrze placené inzertní portály, včetně mnohých zahraničních.
Ke zvýšení účinnosti používá Duna House on-line technologie, které umět používat není snadné a už vůbec ne levné. Tedy výsledkem dost často bývá výrazně vyšší počet zájemců v poměrně krátké době. A pozor! Bavíme se zde mnohdy i o desítkách zájemců.
"Chápu, že majitelé mohou být z tohoto pozitivního výsledku naší práce zděšeni a mohou podléhat dojmu, že jejich nemovitost může mít vyšší cenu" dodává Michal Kopejtko. Je ovšem třeba zachovat chladnou hlavu, chápat tyto souvislosti a případně si nechat vše pro pochopení vysvětlit dotyčným makléřem. Vaše nemovitost není levnější, jen v poměrně krátké době máte na místě prohlídky téměř všechny potenciální zájemce.
"Velmi dbáme na skutečně rychlou a profesionální práci makléře a tak i nebývale ve velkém měřítku přebíráme rizika a investujeme do prodeje nemovistí opravdu velké prostředky, jakkoli máme příslušnou odměnu zajištěnou pouze po úspěšném prodeji. Jsem si jistý, že právě tato naše motivace spolu s použitím všech dostupných prostředků z nás dělá nejúspěšnější realitní kancelář v Praze"
Michal Kopejtko - Duna House CZ